reklam

reklam

ads slot

Latest Posts:

Akıl ve Zeka Oyunları Egzersiz Planı

Akıl ve Zeka Oyunları Egzersiz Planı 

Akıl ve Zeka Oyunları Nedir ? 

 2012 yılında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından seçmeli ders haline getirilen zeka oyunları
 3M AKADEMİ Akıl ve Zeka Oyunları Eğitmen Eğitimi
Türkiye genelinde 140 bin 5.Sınıf öğrenci tarafından seçilmiştir. 2013-2014 Eğitim-Öğretim döneminde 6.sınıf öğrencileri, 2014-2015 Eğitim- Öğretim yılında 7.Sınıf öğrencileri seçmeli ders olarak almıştır.2015-2016 Eğitim- Öğretim yılında ise 8.Sınıflar Akıl Ve Zeka oyunlarını dersini alarak, böylece bu ders orta okulun bütün kademesinde okutulmaya başlamıştır. 

Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulunca kabul edilen 163 sayılı karar ve 13.09.2012 tarihli müfredat ile eğitim sistemimiz akıl ve zeka oyunları ile tanışmıştır. 

163 Sayılı Müfredat Nedir ? 

163 Sayılı karar ve müfredatı görmek için lütfen tıklayınız.


AKIL ve ZEKA OYUNLARI DERS PLAN ÖRNEKLERİ 


5. Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Seçmeli Dersi Egzersiz Plan Örneği İndirmek İçin Aşağıda ki Resme Tıklayınız.


5. Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Seçmeli Dersi Egzersiz Plan Örneği 








6. Sınıf Akıl ve zeka oyunları seçmeli dersi plan örneği 



 6. Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Yıllık Planı
6.Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Ders Planı








7. Sınıf Akıl ve zeka oyunları seçmeli dersi plan örneği 

 7. Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Ders Planı
7.Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Ders Planı







8. Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Seçmeli Ders Plan Örneği İndir

 8. Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Seçmeli Dersi Plan Örneği
8. Sınıf Akıl ve Zeka Oyunları Seçmeli Dersi Plan Örneği








Akıl ve Zeka Oyunları Egzersizi Nasıl Açabilirim ?
Akıl ve Zeka Oyunları Egzersizi Nasıl Açılır ? 

3M AKADEMİ EĞİTİMLER

Öğrenci Koçluğu ve Eğitim Danışmanlığı Eğitimi
Aile ve Yaşam Koçluğu Eğitimi
Yaratıcı Drama Eğitmen Eğitimi
İşaret Dili Eğitimi 
Akıl ve Zeka Oyunları Eğitmen Eğitimi 

MEB 'de geçerli sertifikalı eğitim programları 

3M AKADEMİ 
0553 188 8182 - 0507 025 9000
3makademi@gmail.com
www.3makademi.com 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder