reklam

reklam

ads slot

Latest Posts:

2015 - 2016 Öğretim Yılı Ders Dışı Egzersiz Plan ve Dilekçe Örnekleri



2015- 2016 Eğitim Öğretim Yılı MEB Ders Dışı Egzersiz Faaliyetleri Plan Örnekleri

2010 / 49 Sayılı Karar Kapsamında MEB Okullarda Açılabilecek Egzersiz Plan Örnekleri















3M AKADEMİ ' ye Sponsorluk Katkılarından Dolayı Teşekkür Ederiz 


3M AKADEMİ EĞİTİMLER

Öğrenci Koçluğu ve Eğitim Danışmanlığı Eğitimi
Aile ve Yaşam Koçluğu Eğitimi
Yaratıcı Drama Eğitmen Eğitimi
İşaret Dili Eğitimi 
Akıl ve Zeka Oyunları Eğitmen Eğitimi 

MEB 'de geçerli sertifikalı eğitim programları 

3M AKADEMİ 
0553 188 8182 - 0507 025 9000
3makademi@gmail.com
www.3makademi.com 

Ders Dışı Egzersiz Plan Örnekleri 
Ders Dışı Egzersiz Nasıl Açabilirim 
Ders Dışı Egzersiz Dilekçe Örneği 
Ders Dışı Egzersiz Neler Açılabilir 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder